سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای انتخاب گلدان چسبی سیلیکونی چسب دار پلاستیکی شیشه ای 2024

سایت ما ارائه بهترین وسایل چسبی مثل گلدان یا میخ را به همراه مشاوره تخصصی و ارسال رایگان برای شما انواع محصولات خاص را معرفی خواهد کرد

طریقه نصب آبگیر سینک کابینت سیلیکونی زله ای ظرفشویی اشپزخانه

سینک ظرفشویی سیلیکونی یا ژله ای اسپلش جدیدترین نوع سینک موجود در بازار ایران است و به جرات میتوانم بگوییم این محصول شیک یکی از خلاقانه ترین و کاربردی ترین محصولات تا به امروز می باشد. مشکلات بزرگ  حتماً مواردی وجود داشته است که هنگام شستن بشقاب ، پیراهنتان خیس می‌شوند و فرش‌های آشپزخانه خیس می‌شوند. این ورودی سینک سیلیکونی این مشکل را برای همیشه حل می کند. گارد سینک ژله ای به دلیل کارایی فوق العاده یکی از پرفروش ترین لوازم آشپزخانه نه تنها در ایران بلکه در دنیا است شما با این محصول میتوانید تا حد زیبای از خیس شدن خود جلو گیری نمایید البته از این محصول میتوانید کاربرد های دیگر هم داشته باشید.آبگیر سینک ژله ای بهترین هدیه برای خانوم های خونه است و ارگ در خانه به فکر مادر و همسرتان هستید حتما براش از این گارد محافظ ظرفشویی تهیه نمایید چون واقعا از اوجب واجبات هر خانه ای است که یک محافظ سیلیکونی کنار سینک داشته باشید



آبگیر سینک سیلیکونی زله ای ظرفشویی اشپزخانه +نصب آبگیر کابینت



آبگیر سینک سیلیکونی ژله ای چیست :

آبگیر سیلیکونی یک ابگیر از جنس سیلیکون نرم و بسیار سبک است که در زیر محصول یکچسبونک تعبیه شده که شما میتوانید ان را بر روی سنگ و سینک های فلزی بگذارید تا از ریخت اب بر روی شما جلوگیری شود از دیگر میت های محصضول زیبایی است است که نمای قشنگی به اشپزخانه شما خواهد دارد.



روش نصب آبگیر سیلکیونی



کاربرد های دیگر گارد آبگیر سینک سیلیکونی :

میتوانید ار را در کنار پنجره ای که ممکن است اب در کنار ان نفوذ کنید قرار دهید و یا اگر درب منزل شما دارای فاصله با زمین است و هوا در ان نفوذ میکنید این آبگیر سینک ظرفشویی را قرار بدهید و یا حتی کنار گاز که باید راعایت کنید فاصله ایمنی را چون این محصول قابلیت سوخت دارد پس احتیاط نمایید.ا اگر سینک سیلیکونی را ازهر فروشگاه خریداری میکنید ، می توانید بدون استرس از خیس شدن، ظرف ها را به سرعت و به راحتی تمام کنید البته این محصولات برای کودکانی که قدتان کوتاه است مناسب نیست و اگر این کار را میخواهند انجام بدهند حتما باید یک چهار پایه را هم زیر پای خود قرار بدهند تا قدرشان بلند تر شود.


آبگیر سینک سیلیکونی زله ای




روش نصب آبگیر سیلکیونی کابینت:

طریقه نصب محصول بسیار اسان است فقط کافی است چسبانک را در هر کجایی که دوست دارید بچسبانید و دیگر نیازی به کار خاصی نیست البته میتوانید از این محصول به عنوان قرنیز پشت سینک استفاده نمایید تا اب به داخل کابیت نفوذ نکنید.



آبگیر سیلکیونی چند سال عمر میکنید:



آبگیر سیلکیونی چند سال عمر میکنید:

از انجایی که محصول مورد نظر از جنس پلاستیکی سیلیکونی است تا سالها در صورت رعایت کردن میتوانید از ان استفاده نمایید مثلا هیچ وقت روی محصول وایتکس نریزی و یا ان را مچاله نکنید یا در کنار شعله گاز قرار ندهید یا اجسام تیز در ان فرو نکنید نکته اخر این که فقط با ابر ان را شیشو دهید و از سیم ظرفشویی استفاده نشود. 
چه کابینت‌های موجود با مقداری فرسودگی یا یک کابینت کاملاً جدید داشته باشید، محافظت در برابر آسیب آب به کف کابینت آسان و مقرون به صرفه است.در این پست، نحوه محافظت از کابینت های خود را در برابر آسیب آب و لیست بهترین محصولاتی را که امروز می توانید به کابینت های خود اضافه کنید، توضیح خواهم داد آخرین چیزی که در کابینت آشپزخانه یا حمام خود می خواهیم آسیب آب ناشی از نشت یا نشت است. پس همیشه یادتان باشد اگر در جایی از کابینت شیر و نشتی اب مشاهده کردین حتما برای رفع مشکل اقدام نمایید چون اگر کابینت خیس شود باعث پوسیدگی و زنگ زدی خواهد شد.

طریقه نصب آبگیر سینک چگونه است



طریقه نصب آبگیر سینک چگونه است :


نصب سینک ظرفشویی ابینه کاری ندارد اما یک نکته وجود دارد در هنگام خرید این ابگیر حتما به سینکی که دارید توجه نمایید چون از این نوع ابگیر ها دو مدل روکار و تو کار وجود دارد یعنی رو کار میشود سینک قدیمی و تو کار میشود سینک های مدرن و برای همین هتس برخی این ابگیر ها را تهیه میکنند ولی نمیتوانند به درستی نصب کنند .