سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای انتخاب گلدان چسبی سیلیکونی چسب دار پلاستیکی شیشه ای 2024

سایت ما ارائه بهترین وسایل چسبی مثل گلدان یا میخ را به همراه مشاوره تخصصی و ارسال رایگان برای شما انواع محصولات خاص را معرفی خواهد کرد

معرفی انواع گلدان تزیینی گوگولی بامزه کوچک نقلی 2023

    نظر

این گلدان ایموجی از پلی استر است که رطوبت بسیار کمی را جذب می کند. کافی است این گلدان را چند روز آبیاری کنید و سبزی های درون آن را به طور قطعی مشاهده خواهید کرد. عید به شما اجازه می دهد: شما می توانید از این گلدان زیبا و رنگارنگ برای نگهداری انواع گل و کاکتوس استفاده کنید.این بسته شامل یک گلدان با خاک برای رشد گیاهان و دانه های گندم شما می باشد.



سبزه عید 1402




معرفی انواع گلدان تزیینی گوگولی بامزه کوچک نقلی 2023


گلدان تزیینی فوق العاده طرح پسر یکی از جدیدترین مدل های گلدان رومیزی آپارتمانی است که بدنه آن از رزین پلی استر بوده و در مدل های مختلف تولید و به بازار گلدان های تزئینی عرضه می شود. در آن گل و کاکتوس وجود دارد و گیاهان به جای موهای پسر می رویند.لعاب اعمال شده بر روی بدنه محصول علاوه بر زیبایی و درخشندگی داده شده به محصول به حفظ کیفیت و ماندگاری آن کمک می کند و ظاهر بسیار زیبای در نظر گرفته شده برای گلدان برای نگهداری مناسب است. انواع گل (مصنوعی و طبیعی) در آپارتمان و محیط با تم لوکس و مدرن.گلدان فانتزی طرح پسرانه از رزین پلی اتیلن ساخته شده و با آب قابل شستشو می باشد و به دلیل عدم آسیب به رنگ نیازی به زیر لیوانی نیست. ، آب می ریزد.





معرفی انواع گلدان تزیینی گوگولی بامزه کوچک نقلی 2023


اگر از افراد خوش ذوقی هستید که مجذوب گیاهان آپارتمانی و زیبایی آنها شده اید و هیچ وقت چیز خوبی را از دست نمی دهید، باید بگوییم که این گلدان شگفت انگیز فقط برای شما ساخته شده است.ویژگی های محصول: ابعاد: 9*14*5 قابل شستشو • مواد پلی استر • سوراخ های زهکشی آب در کف محصول • • قابلیت کاشت انواع گل های طبیعی. تزیین اتاق کودک با این گلدان های زیبا و خارق العاده، اتاق کودک شما را جذاب تر و خاص تر می کند و انرژی مثبت و آرامش را برای کودک شما ایجاد می کند.