سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای انتخاب گلدان چسبی سیلیکونی چسب دار پلاستیکی شیشه ای 2024

سایت ما ارائه بهترین وسایل چسبی مثل گلدان یا میخ را به همراه مشاوره تخصصی و ارسال رایگان برای شما انواع محصولات خاص را معرفی خواهد کرد

بهترین گلدان سیلیکونی چسبی برچسبی چسب دار سایز کوچک 2024

    نظر

معرفی گلدان سیلیکونی لینک سرا چسبی برچسبی چسب دار سایز کوچک 2022 با این گلدان میتوانی حمام و سرویس بهداشتی خود را گل کاری نماییید مخصوص عروس داماد ایرانی است نیازی به چسب و میخ نیست ، می توانید گلدان را مستقیماً به هر سطح صاف مانند بیوه ها ، درب شیشه ای ، آینه ، یخچال ، کابینت شیشه ، کاشی و سرامیک و غیره بچسبانید. آسیبی به سطح آن وارد نشود. شما فقط باید پشت فیلم را جدا کنید و سپس با پارچه مرطوب بمالید و سپس می توانید آن را به راحتی آویزان کنید. خرید اینترنتی پستی گلدان آویز داخلی و خارجی - این روش ایده آل برای رنگ آمیزی و زنده کردن فضای زندگی شما با گیاهان داخلی و خارجی است.این بسیار جمع و جور و سبک است ، مناسب برای هر مهمانی ، نمایشگاه ، عروسی ، جشنواره ، خانه و دکوراسیون آشپزخانه. طراحی ساده و ظریف است


گلدان سیلیکونی چسبی برچسبی چسب دار


 

 


گلدان سیلیکونی جادویی مخصوص خانوم های ایرانی

گلدان سیلیکونی از سیلیکونی با کیفیت بالا ساخته شده است ، مواد سازگار با محیط زیست ، غیر سمی و بی مزه است ، نمی شکند. گلدان Magic Sticky Silicone بسیار جمع و جور و سبک وزن است.جذب قوی: نیازی به چسب و میخ نیست ، می توانید گلدان را مستقیماً به هر سطح صاف مانند بیوه ها ، درب شیشه ای ، آینه ، یخچال ، کابینت شیشه ، کاشی و سرامیک و غیره بچسبانید. قسمت اتصال کوچک ، محکم تر و زیبا از گلدان های جذب دیگر ، سقوط نمی کندبسته بندی شامل: گلدان گل مهم سیلیکوناین گلدان جادویی و جادویی دیواری ساخته شده از سیلیکون با کیفیت بالا نمی شکند. لازم نیست نگران شکستن گلدان توسط کودکان یا حیوانات خانگی باشیدTO آسان برای استفاده: نیازی به چسب و میخ نیست ، می توانید گلدان را مستقیماً به هر سطح صاف مانند بیوه ها ، درب شیشه ای ، آینه ، یخچال ، کابینت شیشه ، کاشی و سرامیک و غیره بچسبانید. آسیبی به سطح آن وارد نمی شود. شما فقط باید پشت فیلم را جدا کنید و سپس با پارچه مرطوب بمالید و سپس می توانید آن را به راحتی آویزان کنید.



قابل استفاده مجدد گلدان را می توان بارها از بین برد و استفاده کرد :

شما فقط باید پشت و سطحی را که می خواهید به آن بچسبانید تمیز کنید.ایده عالی - طراحی عالی ، تزئین خانه شما آسان و جادویی است. شما همچنین می توانید گیاه هوا را روی دیوار آشپزخانه ، دیوار حمام و موارد دیگر افزایش دهید.کوچک و سبک را می توان با گلهای هیدروپونیک کاشت و گلهای خشک را وارد آن کرد ، مناسب برای هر مهمانی ، نمایشگاه ، عروسی ، تعطیلات ، دکوراسیون منزل و محل کار.



گلدان سیلیکونی چسبی برچسبی چسب دار


مشخصات گلدان سیلیکونی حمام :

ساخته شده از سیلیکون با کیفیت بالا ، مواد سازگار با محیط زیست ، غیر سمی و بی مزه ، بنابراین نمی شکند کاربرد آسان: بعد از کندن لایه لایه پشت گلدان ، می توانید گلدان را مستقیماً روی سطحی که می خواهید چسب بزنید بچسبانید ، مانند پنجره ها ، درهای شیشه ای ، آینه ها ، یخچال ها ، کابینت های شیشه ای ، کاشی و غیره گلدان های دیواری سیلیکونی محصولی جدید و شگفت انگیز برای زیباتر کردن فضای داخلی منزل شما می باشد. این گلدان سیلیکونی در سه رنگ زیبا آبی، صورتی و سفید طراحی شده است. جنس این گلدان با نوعی سیلیکون طراحی و تولید شده است که بادوام و مقاوم است، مواد برای محیط زیست مضر نیست و به راحتی سوراخ یا پاره نمی شود. شما می توانید این گلدان سیلیکونی زیبا را درست کنید. آن را به سطحی غیر از کاغذ دیواری بچسبانید. چسب روی این قابلمه برای تمیز کردن پس از استفاده و چسباندن مجدد در جای دیگری در نظر گرفته شده است. برای این کار کافی است پشت قابلمه و سمتی که می خواهید گلدان را به آن وصل کنید پاک کنید سپس قابلمه را وصل کرده و از آن استفاده کنید.


اندازه: 5.71 ″ × 5.71 ″ (14.5 سانتی متر × 14.5 سانتی متر)

بسته بندی شامل: 1 گلدان جادویی سیلیکونی

 توجه داشته باشید

 دلیل تفاوت بین نمایشگرهای مختلف ، ممکن است تصویر رنگ واقعی مورد را منعکس نکند. ما تضمین می کنیم سبک همان است که در تصاویر نشان داده شده است.    لطفاً به دلیل اندازه گیری متفاوت دستی ، اختلاف ابعادی جزئی را اعمال کنید.

 

 

 

بیشتر بخوانید : آبگیر سینک سیلیکونی زله ای ظرفشویی اشپزخانه +روش نصب آبگیر کابین


گلدان سیلیکونی چسبی برچسبی چسب دار

چگونه گلدان سیلیکونی روی سطوح میچسبد :


مولکولهای چسبنده زیادی وجود دارند که جذب زیادی روی سطوح ایجاد می کنند. نیازی به چسب و میخ نیست.· ظرفیت نگهداری قوی: می تواند اجسام تا 3 کیلوگرم را در خود جای دهد.· کاربردهای چند سطحی: گلدان سیلیکونی را می توان برای تزئین مکان مورد علاقه خود روی سطوح مختلف قرار داد ، مانند پنجره ها ، درب شیشه ای ، آینه ، یخچال ، کابینت شیشه ، کاشی و سرامیک · سازگار با محیط زیست و قابل استفاده مجدد: این گلدان از سیلیکون سازگار با محیط زیست ساخته شده است. به شرط تمیز نگه داشتن قسمت پشتی ، می توان آن را به راحتی جدا کرد و برای استفاده در آینده ذخیره کرد.· مواد ضد پراکندگی: این گلدان از سیلیکون مرغوب ساخته شده است که دوام و نشکن است. نیازی نیست که بچه ها یا حیوانات خانگی گلدان را بشکنند.


بسته بندی:گلدان سیلیکونی برخی از گلها و گیاهان تقلبی برای آرایش گلبه طور گسترده استفاده می شودبعد از کندن لایه لایه پشت گلدان ، می توانید گلدان را مستقیماً روی سطحی که می خواهید چسب بزنید ، مانند پنجره ها ، درهای شیشه ای ، آینه ها ، یخچال ها ، کابینت های شیشه ای ، کاشی و ... بچسبانید.شیشه صاف    مواد پلیمری در مقیاس نانو ، غیر سمی و بی مزه ، سبز.    این دارای مقاومت در برابر پارگی ، مقاومت در برابر سرما و دمای بالا ، عمر طولانی و بدون تغییر شکل است.شیشه مات    گلدان های سیلیکونی با کیفیت بالا ، برخلاف گلدان های معمولی ، به دلیل ترکش قطعات ، به کودکان و حیوانات خانگی شما آسیب نمی رسانند.    بهتر از خانواده خود محافظت کنید و در عین حال خانه خود را نیز تزئین کنید.


گلدان سیلیکونی چسبی برچسبی چسب دار


گلدان سیلیکونی روی چه چیزهایی میچسبد :

 

درب کابینت چوب    گلدان سیلیکونی بدون مارک ، پشت آن از نانومواد درجه بالا ساخته شده است ، مانند صدها هزار لیوان مکش ، نیروی جذب بسیار قوی است.    پس از پاره کردن گلدان ، دیگر هیچ اثری از چسب روی دیوار دیده نمی شود ، نیازی به ایجاد سوراخ در دیوار نیست و سطح دیوار تمیز و مرتب خواهید داشت.فلز صیغلی    کوچک و راحت ، رنگ های روشن ، با گل و گل مصنوعی ، می توانند فورا اتاق و زندگی شما را روشن کنند ، اتاق شما را همیشه در تابستان نگه دارید.    مناسب برای هر مهمانی ، نمایشگاه ، عروسی ، تعطیلات ، خانه و دکوراسیون اداری.

 

 

بهترین گلدان سیلیکونی چسبی برچسبی چسب دار سایز کوچک 2022


 

مواد - ساخته شده از ژل سیلیکا با کیفیت بالا ، مواد سازگار با محیط زیست ، غیر سمی و بی مزه ، نمی شکند.     IZ اندازه - 5.71 "× 5.71" (14.5 سانتی متر × 14.5 سانتی متر)     ACK بسته بندی - 3 در 1. یک عدد بخرید و سه گلدان بدست آورید.     TO آسان برای استفاده - بعد از کندن لایه لایه پشت گلدان ، می توانید گلدان را مستقیماً روی سطحی که می خواهید بچسبانید بچسبانید ، مانند پنجره ها ، درهای شیشه ای ، آینه ها ، یخچال ها ، کابینت های شیشه ای ، کاشی ها و غیره.     رویداد - کوچک و سبک ، می تواند آب و گل های خشک ، مناسب برای هر مهمانی ، نمایشگاه ، عروسی ، تعطیلات ، دکوراسیون منزل و محل کار را رشد دهد.مارک های مربوط به این دسته در آمازون


این گلدان زیبا و ساده سه رنگ آبی ، صورتی و سفید از سیلیکون با مقاومت بالا ، سازگار با محیط زیست و غیر سمی ساخته شده است که به راحتی سوراخ نمی شود و پاره نمی شود. همچنین چسبندگی زیادی به سطوحی غیر از کاغذ دیواری دارد. چسب موجود در این گلدان قابل جدا شدن و استفاده مجدد است. کافی است پشت گلدان و سطحی را که می خواهید گلدان را به آن وصل کنید تمیز کرده ، گلدان را وصل کرده و از آن استفاده کنید.

 

گلدان سیلیکونی

 

 


این گلدان به دلیل اندازه کوچک ، وزن سبک و قابل حمل بودن گزینه مناسبی برای مهمانی ، نمایشگاه ، دکوراسیون منزل و محل کار است.فرمان دادنپس از برداشتن قسمت پشت گلدان ، می توانید گلدان را مستقیماً به هر سطحی که می خواهید وصل کنید ، مانند پنجره ها ، درهای شیشه ای ، آینه ها ، یخچال ها ، کابینت های شیشه ای ، کاشی ها گلدان چسب سیلیکونی EJAYOUNGer ، قابل استفاده مجدد به عنوان گلدان تزئینی دیواری در رنگ های روشن و متنوع ، می توان از این گلدان تزئینی بدون آویز کردن ، مشت زدن و آسیب رساندن به دیوار استفاده کرد. پس از تمیز کردن دیوار ، گلدان را متصل کنید ، آب بریزید و گلها را برای ذخیره قرار دهید.ویژگی:-مواد: این گلدان سیلیکونی از 100? سیلیکون ساخته شده که برای بدن بی ضرر است و شکسته نمی شود.چسبندگی قوی: آب / خاک را می توان به گلدان اضافه کرد و گلهای خشک / خشک را بکارید ، بدون نیروی خارجی نمی افتدتمیز کردن آسان: تیغه سیلیکون به خوبی با سطحی که تمیز می کنید در تماس است و به سرعت آب و فیلم صابون را به سرعت از بین می برد و صاف می کند.


عایق بندی آسان: نیازی به چسب و میخ زدن نیست ، می توانید گلدان را مستقیماً به سطح صاف و تمیز چسبیده بچسبانید ، می توان آن را در هر زمان ، هر مکان نصب کرد ، در فضای باز یا داخل منزل قرار گرفت ، هیچ صدمه ای به دیوار وارد نمی شود.-صرفه: کوچک و سبک ، می تواند آب و گل های خشک ، مناسب برای هر مهمانی ، نمایشگاه ، عروسی ، دکوراسیون منزل و محل کار را پرورش دهد. همچنین یک هدیه منحصر به فرد برای خانواده ها ، دوستان و ... است.